{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی دوست داشتن ها از جنس زجره، هم

گاهی دوست داشتن ها از جنس زجره، هم
دوسش داری هم آرامشتو ازت گرفته و
نمیدونی باید تا کجا پیش بری...
دیدگاه ها (۳)

این روزا همه واسم غریبه‌ن🖤💫

وقتی همه چیز یه شاید بزرگه تو برای من بایدی

دلگرم کسی باش که دلگرمیش باشی نه سرگرمیش

چشاش انقدر قشنگه که نمیشه حرفاش رو فهمید.

حقق

چین رفتی یا دوست داری بری

گاهی باید در لنجن فرو بری تا به بتونی خودتو بیرون بکشی،،

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط