{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جزتوکسی دوسم نداره منوببرپیش خودت دیگه بسه این همه دوری م

جزتوکسی دوسم نداره منوببرپیش خودت دیگه بسه این همه دوری مادر💔💔
دیدگاه ها (۱۰)

میدونم کسی نیست😭

تقدیم به بچه های زاهدان🌹🌹

@hwangaida_1998بچه ها... آیدا منو ترک کرده... و دیگه دوسم ند...

بسه دیگه به خودت بیا 😑😂#سس_خرسی

چشمای من اونروز که فکر کردم ایشون@fic_bts_2025 دیگه دوسم ندا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط