{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امشب؛

امشب؛
غمگینانه ترین
سطرها را می نویسم.
دوستش داشتم و
او نیز گاهی؛
دوستم می داشت...!
دیدگاه ها (۱)

مگـر تـو چنـد نفـری ڪہ یڪ جهـان بی تـو خالیـست

من به کوتاهی یک عمر...تو را میخواهم !!!

در تنهاییِ هر کسی حتما پای خاطره‌ای در میان است...!

دوستش داشتم. دوستم نداشت💔💔🥀😔🖤

زمانی که من بانگو فن بودم هیشکی بانگو فن نبود ولی الاننننمنن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط