{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید کسی را پیدا کنم که برایش نامه بنویسم، یکی که ربطی به

باید کسی را پیدا کنم که برایش نامه بنویسم، یکی که ربطی به من نداشته باشد، نشناسمش، مرا نشناسد یا اگر می‌شناسد بتواند تا ابد وانمود کند که نمی‌شناسد. نیاز دارم برای یک مخاطب ناشناس بنویسم، جواب هم نداد اشکالی ندارد، فقط گاهی بنویسد "غصه نخور، درست خواهد شد"
#hastm_hanooz
#دلشکته‌ی‌دله‌خستم💫🥀
دیدگاه ها (۰)

من بعد کلی تلاش و برنامه ریزی به چیزی ک می خاستم نرسیدم، آدم...

‍ "وصیت بزرگان"با هر کس به قدر رتبه اش رفتار کن؛ با خدا به ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط