بچه هاااا میدونم قراره بد جور فحشم بدین
بچه هاااا میدونم قراره بد جور فحشم بدین
گوشیم شارژ تهش خراب شده شارژر نمیره توش تا شارژ کنم
الانم شارژم ۴۱ درصد هستش و باید تا فردا استفاده نکنم تا ببرم و بدم درستش کنن
با ۱۷ پارتی که قول داده بودم میام چون بیشترشو نوشتم
مرسی که درک میکنین🤍🙏🏻
گوشیم شارژ تهش خراب شده شارژر نمیره توش تا شارژ کنم
الانم شارژم ۴۱ درصد هستش و باید تا فردا استفاده نکنم تا ببرم و بدم درستش کنن
با ۱۷ پارتی که قول داده بودم میام چون بیشترشو نوشتم
مرسی که درک میکنین🤍🙏🏻
- ۹۸۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط