{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل ساده داشتن                                            

دل ساده داشتن                                                                    تاوان دارد                                                                          هر روز باید بدوزی                                                            زخم هایی
دیدگاه ها (۰)

❤️‍🔥

❤️‍🔥🌭🍓

❤️‍🔥

زندگی ❤

کی گفته دل شکستن تاوان نداره ؟❤️‍🩹#تاسیان

*•.¸♡ ♡¸.•*می شود کمی نقش ونگار بر پیراهن ساده ام بدوزی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط