{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها کسی می دونه این عکس مال چه مانهوایی؟؟؟؟

بچه ها کسی می دونه این عکس مال چه مانهوایی؟؟؟؟
دیدگاه ها (۲۷)

داشتم از پنجره بیرون خونه رو عکس می گرفتم حواسم نبود فلش گوش...

🙂

تو اسلاید چهارم قصد اصلا توهیین به فن های اتک نیست من خودمم ...

😂😂😂بزنید اسلاید های بعد عکس های طنز انیمه ای هست

پسند شده توسط akazaforever I و دیگران

پسند شده توسط akazaforever و دیگران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط