{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه‌دیالوگی بود تو سریال زخم‌کاری که می گفت: «بعضی چیزا آخ

یه‌دیالوگی بود تو سریال زخم‌کاری که می گفت: «بعضی چیزا آخرش شاید خوب نباشه، ولی قشنگه.» و چه آدمایی که میدونستیم رابطه باهاشون آخرش خوب نیست ولی حفظشون کردیم، چون روز و شبمون با اونا قشنگ بود.
دیدگاه ها (۶)

):

دقیقا اونجایی که "محمد یغمایی" میگه:♥️🌿«نشسته ام وسط زندگی، ...

وای خدا من جررررر

رها💔 از یک جایی به بعد خودت"اضافی بودن" تو رابطه رو احساس می...

عاشقانه های شبنم روانشناسی رابطه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط