خستم من دیگع از همه خستم من در قلبمو بستم از این به بعد ت
خستم من دیگع از همه خستم من در قلبمو بستم از این به بعد تنهام
میرم یه جایی که دیگت شاید بتونم اونجا راحت کم کنم از دردااام💔💔😏😏
میرم یه جایی که دیگت شاید بتونم اونجا راحت کم کنم از دردااام💔💔😏😏
- ۱.۸k
- ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط