اگه بفهمی یه روز می خوام از ویس برم چی میگی؟
اگه بفهمی یه روز می خوام از ویس برم چی میگی؟
1:برو بدرک
2:بهتر کاش زود تر میرفتی
3:غلط میکنی
4:حرف اضاف نزن
5:اگه تو بری منم میرم
6:بی تو هرگز
همه جواااااب
1:برو بدرک
2:بهتر کاش زود تر میرفتی
3:غلط میکنی
4:حرف اضاف نزن
5:اگه تو بری منم میرم
6:بی تو هرگز
همه جواااااب
- ۲.۲k
- ۰۶ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط