{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه‌بهم‌می‌گفت‌که..

همیشه‌بهم‌می‌گفت‌که..
"قلبم‌متعلق‌به‌توئه"
پس‌چرا‌وقتی‌از‌سینش‌بیرون‌کشیدمش‌چهرش‌ناراحت‌و‌ترسیده‌به‌نظر‌میرسید...
:)
دیدگاه ها (۴۰)

#ورق‌بزنید..♥️✍

#ریدم‌به‌این‌زندگی")

👀☘#بلوار‌بندر‌پهلوی☕

👀☘#بلوار‌بندر‌پهلوی☕

وااییییی من یه روز کامل سر اینکه تکشاخم باهام قهر کرده ناراح...

وقتی دوستت داشت ولی …

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط