{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدمارو نمیشه فهمید،

آدمارو نمیشه فهمید،
هرکسی درون خودش،
یه آدم دیگه ست...
دیدگاه ها (۱۷)

😎

💀

آدما در مورد شکستهات همه جا حرف میزنن و در مورد موفقیتهات سکوت میکنن.

جالبش اینجاس که مارو به چیزایی فروختن که خودمون صدتاشو داشتیم :)

پسره یه هو به خودش اومد فهمید که فقط یه بچس😂😂

درسته که اینستا نمیشه،اما شاید بشه یه ادم حسابی پیدا کرد🥴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط