{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای خیلی خسته شدم از کانون اومدم نیم ساعته دیگه باید برم

وای خیلی خسته شدم از کانون اومدم نیم ساعته دیگه باید برم کلاس ورزش وای چقدره کاره😟😟😟
دیدگاه ها (۱۳)

۳۰۰ تایی نشیم😟😟✨️

✨️💗#یلدا#سارا#زندگی_شیرین_دیابتی_من🍏🍎

🤍✨️#یلدا#زندگی_شیرین_دیابتی_من🍏🍎

❤️✨️#یلدا#زندگی_شیرین_دیابتی_من🍏🍎

تازه از کلاس زبان اومدم:/،کلاس زبان امروز نیم ساعت زودتر تعط...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط