{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بوسه باشد برای فردا ...

بوسه باشد برای فردا ...
من با شـ✨ ـبِ چشمهای #تـو
حرف ها دارم ....🌸 🍃
دیدگاه ها (۱)

#با_دلبر😍 ‏برف تویی چتر تویی بارش هر اب...

«جان» گفتن توتمدید نفس‌های من است┄┅┄┅┄ ❥❤ ❥ ┄┅┄┅┄

« سکوت کرده‌ام اما خودت که میدانیچقدر حرف برای نگفتنم دارم.....

عاشقانه های شبنم دشت شقایق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط