{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هم فرشته میتونم باشم هم شیطان

هم فرشته میتونم باشم هم شیطان
بستگی داره برام نور باشی یا تاریکی!🪽

#me
دیدگاه ها (۲)

تـُو، یِک‌شـٰاهکـٰار ِ‌متحرِکيِ‌

دروغات سِکانسای نابی بودن💤💔-

وفـآداری‌باشهگــرفــتـاریش‌هـم‌قـشـنـگـه🖤..#me

‌    ریشه دار بآش اِصآلت خریدنی نیست -👋🏻✨️#me

حرفام به دردام بستگی داره#me

وایب قشنگی داره به نظرم تو خونه تنها باشی و بندازی آهنگ آسمو...

من همیشه بد نیستم بستگی داره تو کی باشی برام..!من دیگه یه گر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط