{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در میان نداشته هایم تررو داشتم !چی شد توهم جز نداشته هایم

در میان نداشته هایم تررو داشتم !چی شد توهم جز نداشته هایم شدی؟؟❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

حال خوب بدمیگذره اما آدم یادش نمیره کی کنارش بود...❤️‍🩹

خودت پشت خودت باش هیچکی برات نمی‌مونه دختر🙂❤️‍🩹

گاهی وقتا دلت میخوات یه گوشه وایسی وداد بزنی خدا بسه امتحانم...

همیشه خودتو باور داشته باش هرچقدر سخت بهت میگذره....!❤️‍🩹

توهم شدی مثل اونا:) 😞

منی که از میان گل ها؛ بابونهو از میان انسان هاتورا دوست داشت...

خودت چی شدی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط