آدم باید یه " تو " داشته باشه ...
آدم باید یه " تو " داشته باشه ...
که هر وقت از همه چی خسته و ناامید بود
بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی ، بی خیالِ دنیا ...!
که هر وقت از همه چی خسته و ناامید بود
بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی ، بی خیالِ دنیا ...!
- ۹۷۱
- ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط