{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انقد از پسرایی که زیر ابرو بر میدارن بدم میاد .مگه دخترید

انقد از پسرایی که زیر ابرو بر میدارن بدم میاد .مگه دخترید .والا مادخترا تا ۱۸-۱۹-۲۰ سالگی دست بهشون نمیزنیم
دیدگاه ها (۳)

انقدر صبر میگنیــــــــــم تا حسرتش بمونه به دلمونهمشم تغصیر...

دهوایتان را میخاهد دلم گرفته اقا

😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍

زندگی دوباره

سناریو(درخواستی):وقتی بهشون میگی از این به بعد با لقب آقا لو...

پسر ترد شده 5

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط