{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و خدایی که در این نزدیکیست...

و خدایی که در این نزدیکیست...
دیدگاه ها (۴)

صبح ات بخیر شاعر لبخند های شهرآیینه های شعر تو در جای جای شه...

من در میان موجودات از گاو خیلی می‌ترسم. زیرا عقل ندارد و شاخ...

امشب شب آشتیهمن و خداستگفته بودم برمیگردم :)

و خدایی که در این نزدیکیست...❤️

خدایی نکنید این کارارو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط