می خواهم نباشم؛ کاش سرم را بردارم و
می خواهم نباشم؛ کاش سرم را بردارم و
برای یک هفته، در گنجه ای بگذارم و قفل کنم
در تاریکی یک گنجه خالی و روی شانه هایم
در جای خالی سرم، چناری بکارم
و برای یک هفته، در سایه اش آرام بگیرم ...
-ناظم حکمت🌱
+اینجاست که میگما برید، نمونین تو هوای ابری، برید زیر سایهی چنارتون...!
برای یک هفته، در گنجه ای بگذارم و قفل کنم
در تاریکی یک گنجه خالی و روی شانه هایم
در جای خالی سرم، چناری بکارم
و برای یک هفته، در سایه اش آرام بگیرم ...
-ناظم حکمت🌱
+اینجاست که میگما برید، نمونین تو هوای ابری، برید زیر سایهی چنارتون...!
- ۵.۲k
- ۲۹ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط