{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من دیگه رفتم مدرسه بای بای

بچه ها من دیگه رفتم مدرسه بای بای
................
عاشقتونمممممم بای
دیدگاه ها (۶)

سلام سلام من اومدم از مدرسه

جییییییییییییییییییییییییییییییییغغ اینستا ریختم کیا اینستا ...

اصلا من رفتم با همتونم قهرم

کسی نیست بیاید با من بحرفید

مجسمه خونی p2

عاشقتونمممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط