{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آها...🦖🧃💔

آها...🦖🧃💔
دیدگاه ها (۱۲)

از همه چیز نفرت دارم زندگیم معنی نداره اینقدر گریه کردم اشکا...

باشه؟...

نه،واقعا اهمیتی ندارم؟!وقتی که ناراحت بودین پیشتون بودم و حا...

باشه؟...پس بهم آسیب نزن

اها راستی ...

اها یکم تهکوک ببینیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط