{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+ خوشحالی؟

+ خوشحالی؟
- فقط موقعی که با تو حرف میزنم :)

‌🕸🍬
دیدگاه ها (۱)

ٰمال من باش ؛باور كن هيشكى اونقدرى بهت نياز نداره كه من دارم...

فقط با تو حرف میزنم😌🤣

کاش اونقدری که تو ذهنم باهات حرف میزنم،میتونستم تو واقعیت هم...

تو باشگاها میزنم با ترک دمبل از کیلو حرف بزن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط