{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتم پی کارم&

رفتم پی کارم&
دل خوشی ندارم ₩
عشقو بی خیالش¡
دیگه دوست ندارم♡
دیدگاه ها (۲)

راستتتتت

نظرتون چیه امروز میخام همبر درست کنم

اگه این پست 100تا لا یک نخورد تا فردا دیگه نه پست میذارم نه ...

واخ داداشم شارژر نمیده برم بزنمشششششش

ولی دیگه دوست ندارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط