{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها گذاشتن تنهاکسی که تنها کس او هستی، تنها گناهیه که هی

تنها گذاشتن تنهاکسی که تنها کس او هستی، تنها گناهیه که هیچ کس و هیچ وقت بخشیده نمیشه…
دیدگاه ها (۱)

منم هیچ چیز رو توزندگیم نخواستم

هیشکی من نمیشه برات؛ اینو وقتی دوراتو زدی و تنهات گذاشتن میف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط