{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من کوردم و تۆش کوردستانی دلی منی❤️

من کوردم و تۆش کوردستانی دلی منی❤️
دیدگاه ها (۰)

چرا نخوابیدم؟من داشتم سعی میکردم بخوابم و هی یادم اومد و هی ...

وێنەکانت سەبووریم نادەنمن پێویستم بە خۆتە🖤

خۆرئاوای ژیانم بە هوی بونی توو بوو ..🌞❤️

تو دلی منی نازار گیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط