{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب اینم اخرین کراشم 😐😂 خدایی اسمشو ندونی اوتاکو نیستی 😐😂🚶

خب اینم اخرین کراشم 😐😂 خدایی اسمشو ندونی اوتاکو نیستی 😐😂🚶‍♀️
دیدگاه ها (۱۵)

تموم شد دیگه منتظر چی هستین اسکولا ؟ 😐 برین بخوابین دیگه 😑😂🚶...

ایین چ سمیه 😂😂😂🚶‍♀️😂🔪

کراش ۹ ک بازم اسمشو نمیدونم 😐😂🚶‍♀️

کراش ۸ اینم اسمشو نمیدونم وات فاک 😐😂

آرمی نیستی اگر ندونی اینجا شوگا چی گفت🥲🥲🥲🥲

عه وا اسمشو یادم رفتتت💔مثل دکتر استون رو نصف شخصیت های شبدر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط