{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاربر ژاپنی:

کاربر ژاپنی:

فکر می‌کنی به خاطر سنمه که این تصویر اشکم رو درمیاره؟

نه‌، فقط به این خاطره که من هنوز انسانم.

انسانم آرزوست...
دیدگاه ها (۰)

سلام امام زمانم مهدی جان میشه برگردی دیگه پدر نداریم😭😭اللهم ...

من با این انیمه زندگی کردم

آپدیت اکانت ژاپنی X (توییتر) استری کیدزSTAY JAPAN MOBILE🗣️اس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط