مشکلی نداره برای شخصی که دوستش داری بجنگی. مشکل اینه که ب
مشکلی نداره برای شخصی که دوستش داری بجنگی. مشکل اینه که بجنگی تا کسی دوستت داشته باشه(تفاوت بزرگی بین این دو وجود داره
- ۱.۹k
- ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط