سلام دوستان
سلام دوستان
زیاد روی پستهای جدای طلب ها حساس نشید اینها هدفشون به حاشیه کشیدن شما هست.اینها بعید میتونم کرد باشن چون کلمه کرد بعضی هاشون اشتباه مینویسند.
یک روز میان جنگ شیعه و سنی را میندازن.
اینبار شدن جدایی طلب.
یادمان باشد فردا شب عید سال هست
ایام فاطمیه هم نزدیک هست.
پستهاتون به این دو رویداد بزرگ اختصاص بدین.
زیاد روی پستهای جدای طلب ها حساس نشید اینها هدفشون به حاشیه کشیدن شما هست.اینها بعید میتونم کرد باشن چون کلمه کرد بعضی هاشون اشتباه مینویسند.
یک روز میان جنگ شیعه و سنی را میندازن.
اینبار شدن جدایی طلب.
یادمان باشد فردا شب عید سال هست
ایام فاطمیه هم نزدیک هست.
پستهاتون به این دو رویداد بزرگ اختصاص بدین.
- ۱۸۸
- ۲۸ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط