{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا خیلی مچکریم

خدا خیلی مچکریم
دیدگاه ها (۳)

ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭ ﮐﻪ "ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﺩ " ،ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮﻏﻼﻡ ﺩﺭﮔﺎﻫﺖ ﺑﺎﺷﺪ .....

تلخیه روزگار اینه ک خیلی چیزارو میشه خواست،اما نمیشه داشت...

دمش گرم

الهی.

به خدا خیلی مردیمردتر از خیلی ها

خیلی قشنگ بود خیلی#کلیپ_باحال #کلیپ_ویسگون #حق #زیبا #خدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط