{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر ادمی خاصه

هر ادمی خاصه
هیچ دو نفری مث هم نیستن
:)
دیدگاه ها (۲)

:)

شبتون بخیرررر:)

خیلی حس خوبیه که کسیو پیدا کنی که دنیا رو از دید خودت ببینه ...

یه سوالی که درگیرشم اینه که این ۴۵ نفری که اینجا هستن چرا تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط