{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آهنگ آشغال ک میگن ....اینه ها ....خخخخ

آهنگ آشغال ک میگن ....اینه ها ....خخخخ
دیدگاه ها (۱)

🌟 امشب آرزو میکنماگه آسمون شبهات سیاههخدا روزنه ی امید رومهم...

کف خیابون که میگن اینه🔻@GHALAMRESANEH

میگن انجام ندین بخاطر اینه نه....🗿

کارما که میگن اینه ها حواستون باشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط