{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤍زندگی دوباره💜

🤍زندگی دوباره💜
part6
a:چقدر تو لجبازی بیا بشین(باداد)
d:همینه که هست😡
a: ای خدا ریدم تو شانسم گیر یه سگ اخلاقی افتادم
از ماشین او مدو م بیرون یک چک بهش زدم
d:گریم گرفت وگفتم خیلی لاشی
رفتم تو ماشین نشستم
a:دختر ایکبیری😂
که ارسلان گفت هستی مثل تو ج ن ده نیست ه رزه خانم (البته گ و ه خورده ها)
دیدگاه ها (۰)

اسکی اجازه بگیر🚫

اسکی اجازه بگیر🚫

❤️❤️

😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط