{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل نمیدم به کسی این تنهایی لاتی تره

دل نمیدم به کسی این تنهایی لاتی تره
دیدگاه ها (۳)

.

انصافا مـــــنـ از مُردنـ نمے تــــــــــرسم...

#رگ

#سنگین

تنهایی لاتی تره👍👌👏😜

تنهایی لاتی تره😎بده بره🤙

میگن تنهایی لاتی تره انگار.......... 💔🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط