میدانم که چه میکشی...کاری جز دعا و انتظار از دستم بر نمی
میدانم که چه میکشی...کاری جز دعا و انتظار از دستم بر نمی آید..دعا میکنم که این روزها بسر آید,,,پس خدا کی میخواهی...رهایت نمیکنم..حتی دیگر اگر خودت هم بخواهی,,,هستم نترس,در این روزهای ظلمانی پا به پای تو قدم بر میدارم
- ۶۱۴
- ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط