شرلییی تو قرار بود یکم واسم بنوازی
شرلییی تو قرار بود یکم واسم بنوازی
دارم همین کارو میکنم لیام داری تورو مینوازم نت به نت بندتو با جزئیات مینوازم تا صدای دلنشین نواختم کل اتاقو پر کنه
دارم همین کارو میکنم لیام داری تورو مینوازم نت به نت بندتو با جزئیات مینوازم تا صدای دلنشین نواختم کل اتاقو پر کنه
- ۴.۶k
- ۰۲ دی ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۵۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط