{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

❗ ️لنگیا پارسال میگفتن توو بازی استقلال — السد ورزشگاه آز

❗ ️لنگیا پارسال میگفتن توو بازی استقلال — السد ورزشگاه آزادی رو اونا پر کردن!!!

بعد امسال خودشون نمیتونن توو بازی آسیایی تیمشون نصف ورزشگاه رو پر کنن 😂
دیدگاه ها (۱)

از وضعیت فعلی ژاوی اطلاعاتی در دسترس نیست

بـہ بـعـضـیـام باس گـفـتســفـارشـــــت نــــدادم ڪـــہبــخــ...

با اینکه نتونست تو دومین تجربه آسیاییش کلین شیت کنه ولی با س...

سوخته کوه _ راه آهن قزوین

همکلاسی سمی ?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط