❗ ️لنگیا پارسال میگفتن توو بازی استقلال — السد ورزشگاه آز
❗ ️لنگیا پارسال میگفتن توو بازی استقلال — السد ورزشگاه آزادی رو اونا پر کردن!!!
بعد امسال خودشون نمیتونن توو بازی آسیایی تیمشون نصف ورزشگاه رو پر کنن 😂
بعد امسال خودشون نمیتونن توو بازی آسیایی تیمشون نصف ورزشگاه رو پر کنن 😂
- ۵.۵k
- ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط