{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر بد مزه

چقدر بد مزه
پنیر پیتزاش که دیگه اووووق
نوشابه سرد کنارش هم حال نمیده
خود همبرگش که پر گوشته
نونش نرم
ولی بد مزه است /:
دیدگاه ها (۷۳)

هه ژوووووووون چه چیزی

توجه ، توجهمنو کیمی❤ یه پیج ...

تو بیآبونہ #بے کسے....تو تنهآ کسہ منے :)#k

کلیولند قهرمان *_____*لبرون جیمز عشق*____*خدا رو شکر*_____* ...

پارت نهم(باع)

تو مگر در به دری؟ خانه نداری ای بغض؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط