{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بلند بگو آمییییین🙏 😂

بلند بگو آمییییین🙏 😂

.
🔵 🔴
دیدگاه ها (۱۸)

‌‌آغوش تو جایی ‌ست که در آننباید ایستاد ، نباید خوابیدنباید ...

اولین سین هفت سین امسال

☺ ️😍 😢

😂 🌷 میخوام امسـاݪ هرکۍ بهـم گفټ چقدر چاق شدۍ!!!!...بخورمش......

بلند بگو یاعلی

بلند بگو ؛به عزت و شرف لا اله الا الله

عیدتون مبارک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط