{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اگه باشم هیچ کاری نمی کنم چون اون لحظه یادم نمیاد تنها

من اگه باشم هیچ کاری نمی کنم چون اون لحظه یادم نمیاد تنهام😐
دیدگاه ها (۱)

خیلی جالبه

واقعا😂😂

والا به خدا😂😂

ما اینیم دیگ😂

یادم نمیاد از ایشون تا به حال گذاشته باشم

یادم نمیاد خرس عسلیم رو اینجوری داده باشم بره سربازی 🤧😵‍💫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط