{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اعـــــتمـــــاد

اعـــــتمـــــاد
مـثلـ پـــــاکـ ـ ڪُ ـ ـنِ️
بعد از هـر اشـ ـتـ ـ ـبـ ـاه
کوچـیڪ و کـ ـ ـوچـ ـ ـیکتر میشه
دیدگاه ها (۵)

تنهایی یعنی انلاینم اما برا کسی مهم نیسکهبیاد و حالمو بپرسهچ...

^.^

دوست جونیاااااا؟آجیاااااا؟داداشیاااااا؟آجی عخشولیه منو لایک ...

✌(∩_∩)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط