{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💞 سلام مهربون...

💞 سلام مهربون...
خوشبختی نگاه خداست
دعا میکنم
خداهیچوقت
چشم ازتون برنداره
روزوروزگارتون پرازموفقیت
وزندگیتون درپناه خدا
سرشارازبرکت وشادی🌹
صبحتون بخیـر🍁 🌿
دیدگاه ها (۱۶)

خوشبختی نگاه خداست،در این صبح زیبا دعا میکنم،خدا، هیچوقت چشم...

خوشبختی نگاه خداست ...دعا می کنم خدا چشم ازتون بر نداره

🌺☘🌼بِسْمِ ألله ألرحْمنِ ألرَحيمْألسلام عٓلیکٓ یااباعٓبدالله ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط