{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با دوگل کریس و بیل بردیم ولی اون خوشحالی ک کریس در تیم کا

با دوگل کریس و بیل بردیم ولی اون خوشحالی ک کریس در تیم کارلتو داشت تو تیم بنیتز اصلا دیده نمیشه.
همینطور خودم.
دیدگاه ها (۷)

کاش اربعین امسال اونجا بودم :'(

بعضـــــــــــــــیا...با شـــــــــــــمامـــــ

امیدوارم امشب سمت چپ بازی کنه:)

این بشر عشقه بوخودا :)#کاسمیرو

انقد دغدغه مند و پر کار ک با یه عالمه سرشلوغی اصلا و ابدا حو...

من اصلا نمیفهمم چه توافقی میتونه بین ایران و آمریکا شکل بگیر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط