{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سردارم، خوشحالم که در زمان بودن تو زندگی کردم.

سردارم، خوشحالم که در زمان بودن تو زندگی کردم.
دیدگاه ها (۱)

▪ ️کاش یکی به ما بگه #وحید_زمانیان هفتادو‌یکی چطور زندگی می...

😎 😎

آب و بریز جایی که میسوزه برعنننننننداز

خیلی خوشحالم(تو گروه دوستام تایپ کردم)

خوشحالم که توی زندگی قبلیم کره ای بودم

چقد من سر این گریه کردم(نتا برگشته خیلی خوشحالم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط