{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقصیر باران نیست این دیوانگے ها

تقصیر باران نیست این دیوانگے ها
تنها شدن در هر هوایے درد دارد...!
دیدگاه ها (۶)

اگر می شد برایت می نوشتم روزهایم راو سهم چشم هایم را،سکوتم ر...

حُسنِ اندامت نمی‌گویم به شرحخود حکایت می‌کند پیراهنت...

تقصیر من نیست خب ...

تقصیر خودم نیست😔🎀

کمی از کراشمان یوتا بزاریم :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط