{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه جوری دوسش دارم*-^♡💋 💧

یه جوری دوسش دارم*-^♡💋 💧
که تاحالا به این فکر نکردم بهتر از اونم هست:):black_heart_suit:️
دیدگاه ها (۳)

خـــــودم اِینجـا ...دِلـــــم آنـــــــجـــــا .....:)

جاده ی عشق هم زیباستالبته اگر با " تو " تجربه شودمثلا در پیچ...

"آرامش"میتونه برقِ تو چشماش باشه وقتی در باز میشه و میاد تو....

ادیت من

تاحالا شده یه گوشه بشینید و تو فکر فرو برید؟حمایت؟..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط