{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همیشه اینجور مینشستم تو چهار چوب 😂😂

من همیشه اینجور مینشستم تو چهار چوب 😂😂
همیشه هم با صورت برمیگشتم زمین😂😂😂
شما اینکارا کردین؟؟😂
دیدگاه ها (۱۷)

خدا ورت داره دختره ی الاغ 😐

خدا لعنتت کنه دختره ی الاغ 😐

خدا ورت داره فندوم😐😂😂

راست گفته😍😍😍 #جذاب

رفیق خوب هیچ وقت تو رفاقت اهل قهر و کلاس غرور بی جا نیست این...

من و دوستام همیشه اینجور میشیم ، حالا خفه هم نمیشیم که 🤐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط