{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همگی باس ساعت ۶ صب بریم عید دیدنیااااا😲

همگی باس ساعت ۶ صب بریم عید دیدنیااااا😲
تا سه میشمارم
با کفشو شال و کلاهو شلوار و پوتینو
هر کوفتو زهرِ ماری که تنمونه میپریم توی رخت خواب😅
۱
۲
۳
حملههههههه😲 😜
دیدگاه ها (۲۷)

دو دیقه بخوابیم حالا 😪 نمونین بیدار بی ما 😡 ما ما ما م...

سفرتون بی خطرآرزوهاتون عسل

یوالله😅 بسم الله این گوی ایننم میدون 😎 😆 بدون اینکه حرفی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط