{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

راستشوبگو.چه حسی پیدامیکردی

راستشوبگو.چه حسی پیدامیکردی
دیدگاه ها (۱۵)

آقا این برادرما رزمنده جامانده یه چیزایی میگه نمیدونم روچه ح...

.

نظرتوبگو

چراآخه شمابگین چرا.سه سال نشستیم پای تلوزیون حریم سلطان نگاه...

حسی که دارم :

حسی که داره

حسی که داره:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط